wtorek, 14 lipca 2015

Królestwo zwierząt by Millie Marotta - książka do kolorowanie dla "dorosłych".


Kolorowanki dla dorosłych. Natknęłam się na książki tego typy już jakiś czas temu, i jak wtedy w księgarni na półce była tylko jedna pozycja z tej kategorii, tak dzisiaj możemy wybierać z pośród wielu różnych propozycji. Ceny wahają się od 15 zł nawet do 30 zł, co można by pomyśleć, że jest drogo jak na kolorowankę, przecież za ta cenę możecie kupić poważną książką dla poważnych dorosłych, ale wg mnie warta jest swojej ceny i jak odprężająca!


Ciągle zastanawiam się skąd wziął się pomysł na książki tego typu i dlaczego stały się tak popularne?!
Reklamowane są na internecie jako "kolorowanki antystresowe" / " kolorowy trening antystresowy"  a słowo antystresowe występuję bardzo często i pewnie jak wpiszecie je w google to jednym z pierwszych wyników będzie link do księgarni.

Ja zakupiłam książkę Millie Marota - królestwo zwierząt. Wybór miałam ogromny, co wcale nie ułatwiało decyzji, ale w końcu na jej korzyść przekonały mnie ładny papier i dość sztywna okładka. Nie wspominam tu o ilustracjach gdyż one mówią chyba same za siebie. Są przepiękne, na kolejnych stronach wyjątkowa kompozycja kwiatowa, każda składająca się z małych detali, co sprawia, że możliwości kolorowania są niezliczone. Jestem pewna, że nie znajdziecie dwóch tak samo wykonanych rysunków i wcale nie trzeba mieć dużych zdolności, wystarczą kredki (gdyż tymi najlepiej się koloruje, farby i pisaki mogą przebijać przez papier) i własna głowa.



Czy kolorowanki rzeczywiście są antystresowe? 
Jak najbardziej! Gdy przechodzimy z  pracy czy ze szkoły, mieliśmy ciężki dzień normalnie dla odprężenia włączylibyśmy sobie serial lub wzięli do ręki książkę co jest super formą relaksu, nie przeczę ale czasami fajnie jest przestać myśleć, po prostu  (nawet o przyjemnej akcji książki) kompletnie się wyłączyć .Jest to możliwe przy kolorowaniu!


A co wy myślicie o nowym trendzie? Kupilibyście sobie własny egzemplarz? :)

Pozdrawiam, Ola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz